zaterdag 19 april 2014

review essence cookies & cream collectie 

hoi ik heb vandaag voor jullie een review van de essence cookies & cream collectie.
ik heb de nagelvijl, de parels en de hand creme.

 






dit is alles wat ik heb.






oke, ik ga beginnen met de creme.
ik vind de verpakking nu al super schattig!!!!
de creme zelf is wit.
toen ik het had in gewreven toen....
kwam er een herlijke koekjes geur me tegemoed!!!!
super lekker!!!!
ik had gelijk zin in koekjes, heel fijn dat de creme lekker znel in trok. dat vind ik altijd fijn. jammer dat de creme maar tijdelijk te koop is.
dit kan je kopen bij de kruidvat voor 1,99

 oke we gaan over op de nagelvijl. :) :) :)

 de verpakking ziet super leuk uit en ook handig wand je kan steeds je vijl weer terug doen.
 de vijl ziet er super leuk uit!!!!
schattig!!!!
hij ruikt een beetje naar koekjes.
jummie!!!
de vijl doet ook goed zijn werk. :) :) :)

dit kan je bij de kruidvat kopen voor 0,99
oke nu het aller leukst
(vind ik)
de shimmer pearls
ik ben heel benieuwd! :)












als ik het bakje openmaak dan zie ik als eerst
een soort sponsje, dat vind ik wel handig
wand dan kom het op weg naar de kruidvat
niet kapot gaan.









wat ziet dat er schattig uit!!! :)











 zo als de pareltjes nu liggen zitten de kleurtjes ook op de volgorde op me hand.
( deze pareltjes kan je bij de Kruidvat kopen voor 3,40 )









mooi!!!!












dit was het, bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten